Oględziny, czyszczenie, wymiana, naprawa i testy to etapy regeneracji, które pozwalają przywrócić zużytym wtryskom właściwe parametry pracy. Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja wtryskiwaczy przedłuża im żywotność na co najmniej 150 tysięcy kilometrów, dzięki czemu zakup nowych podzespołów można odłożyć na później. Decydując się na regenerację, warto wybrać ofertę serwisu, który zajmuje się częściami układu paliwowego w silnikach wysokoprężnych Diesel. Warsztatem, który ma już 30-letnie doświadczenie w naprawie wtrysków, jest Bosch Service Pawlik znajdujący się w Stalowej Woli w woj. podkarpackim.
Dlaczego warto skorzystać z tego rodzaju usługi w ASO Bosch Service Pawlik? Przede wszystkim dlatego, że dzięki temu szybko wyeliminujemy objawy, które wiążą się z awarią wtrysków. Do najczęściej występujących zaliczają się problemu z odpaleniem auta, jak i jego gaśnięcie, słabsze osiągi i moc, szarpanie silnika i ogólny, znaczny spadek komfortu podróżowania. Kolejną ważną zaletą regeneracji jest cena, gdyż jest o wiele niższa od ceny nowych części. Warto też wspomnieć, że regenerowane części objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym bez limitu km, co świadczy o wysokiej jakości oferowanych usług. Dodatkowo regeneracja trwa zazwyczaj maksymalnie od 1 do 2 dni roboczych, więc auto jest unieruchomione naprawdę krótko. Co ciekawe, żeby wykonać regeneracje w tym serwisie, wcale nie trzeba jechać tam osobiście, gdyż wystarczy zdemontować wtryski, zapakować i przekazać kurierowi. Codziennie przyjmują ogrom zleceń napływających z całej Polski, przykładowo w ostatnim roku zrealizowali ich aż 13 tysięcy.
Jak więc wygląda przebieg regeneracji? Wtryski, które trafiają do pracowni, są dokładnie sprawdzane pod kątem uszkodzeń, zużycia i stanu technicznego. Następnie rozbierane są na części i umieszczane w specjalnej myjce ultradźwiękowej. Po myciu wymieniane są wszystkie podkładki i uszczelniania, a także inne elementy, które uległy zniszczeniu. Na koniec wtrysk jest ponownie składany i testowany na stole probierczym, który weryfikuje jego parametry na każdym etapie pracy jednostki napędowej. Wtryski, które wykazują prawidłowe wartości, można niemalże od razu montować w samochodzie.
Artykuł sponsorowany