OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni,
ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
samodzielny referent ds. sekretariatu
- praca biurowa wykonywana w przeważającej części za pośrednictwem komputera
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- godziny pracy: poniedziałek – piątek, 730 - 1530
- przewidywany termin zatrudnienia: od 1 marca 2024 r.
- proponowana forma zatrudnienia: umowa na czas nieokreślony, pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce w celu odbycia służby przygotowawczej.
Wymagania dotyczące stanowiska:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opina.
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość procedur kancelaryjnych i obowiązujących przepisów prawnych, dotyczących pracy szkoły i obsługi sekretariatu,
- znajomość oprogramowania do prowadzenia sekretariatu,
- umiejętność korzystania z zasobów internetowych dotyczących prawa oświatowego i przepisów kancelaryjnych,
- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji,
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), umiejętność obsługi poczty elektronicznej i pracy w środowisku sieciowym,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,
- znajomość przepisów o Ochronie Danych Osobowych.
Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność, komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
- staż pracy lub praktyka w placówce oświatowej,
- umiejętność korzystania z przepisów prawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa programu komputerowego „Sekretariat OPTIVUM”,
- kontrola obowiązku szkolnego uczniów,
- przygotowywanie i wydawanie uczniom legitymacji i identyfikatorów,
- zastępowanie specjalisty ds. sekretariatu w czasie absencji,
- wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących uczniów do SIO
- obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej w sekretariacie,
- roznoszenie zastępstw i innych dokumentów na terenie szkoły,
- dostarczanie oraz odbieranie korespondencji zewnętrznej.
Oferta kandydata powinna zawierać:
- CV,
- oświadczenie o niekaralności z KRK,
- oświadczenie i zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego - kandydatury bez zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji,
Miejsce i termin składanie dokumentów
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko samodzielny referent ds. sekretariatu”.
Ostateczny termin składania dokumentów: 10 lutego 2024 r. do godziny 1400
Oferty niespełniające wymogów formalnych, złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających określone w ogłoszeniu wymagania.
W celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, w związku z tym prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu nr telefonu kontaktowego.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni oraz na stronie internetowej szkoły i tablicy informacyjnej
w jednostce.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów.
Nadesłanych ofert nie zwracamy, a po zakończonym procesie rekrutacyjnym dane osobowe zostaną trwale usunięte.
Dodatkowych informacji udziela:
- dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni - tel. 75 77 33 253
- dział kadr w Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni – tel. 75 77 33 253 wew. 152
Dyrektor: mgr Beata WiśniewskaOGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni,
ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
specjalista ds. księgowości
- praca biurowa wykonywana w przeważającej części za pośrednictwem komputera
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- godziny pracy: poniedziałek – piątek, 700 – 1500
- przewidywany termin zatrudnienia: od 14 kwietnia 2024 r.
- proponowana forma zatrudnienia: umowa na czas nieokreślony (pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce w celu odbycia służby przygotowawczej.
Wymagania dotyczące stanowiska:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość procedur księgowych i obowiązujących przepisów prawnych, dotyczących księgowości,
- umiejętnością obsługi komputera na poziomie ponadpodstawowym (wraz z oprogramowaniem do prowadzenia księgowości)
- umiejętność korzystania z zasobów internetowych dotyczących prawa finansowego
- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań,
- znajomość przepisów o Ochronie Danych Osobowych.
Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
- staż pracy lub praktyka w placówce oświatowej,
- zdolności numeryczne i analityczne,
- umiejętność korzystania z przepisów prawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji na kontach analitycznych i uzgadnianie ich sald z kontami syntetycznymi,
- prowadzenie ksiąg za pomocą komputera (dziennika, kont księgi głównej, kont ksiąg pomocniczych) zgodnie z ustawą o rachunkowości dokumentami wewnątrzzakładowymi, uzgadnianie na koniec miesiąca wydruków księgowych Zestawienia obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych,
- uzgadnianie obrotów na kontach syntetycznych i analitycznych,
- dekretacja dokumentów,
- dokonywanie kontroli dokumentów pod względem formalno –rachunkowym
- dokonywanie kontroli podwójnej (sprawdzenie czy czynności kontrolne osoby poprzedniej zostały wykonane w sposób właściwy i potwierdzone odpowiednią adnotacją),
- uzgadnianie kont z kontrahentami,
- naliczanie odsetek karnych za niedotrzymanie terminów zapłat,
- nadzór nad rzetelnością wystawianych i przyjmowanych dokumentów księgowych, właściwym ich obiegiem,
- ZFŚS - sporządzanie sprawozdania z wydatkowania środków i korekty planu rzeczowo – finansowego oraz sporządzanie przelewów bankowych z tytułu udzielonych pożyczek, przygotowywanie informacji księgowych niezbędnych do sporządzenia planu rzeczowo - finansowego ZFŚS,
- rozliczanie delegacji służbowych,
- prowadzenie kasy.
Oferta kandydata powinna zawierać:
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności z KRK
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada)
- oświadczenie i zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego - kandydatury bez zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji,
Miejsce i termin składanie dokumentów
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalista ds. księgowości”.
Ostateczny termin składania dokumentów: 10 lutego 2024 r. do godziny 1400
Oferty niespełniające wymogów formalnych, złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających określone w ogłoszeniu wymagania. W celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, w związku z tym prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu nr telefonu kontaktowego.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni oraz na stronie internetowej szkoły i tablicy informacyjnej
w jednostce.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów.
Nadesłanych ofert nie zwracamy, a po zakończonym procesie rekrutacyjnym dane osobowe zostaną trwale usunięte.
Dodatkowych informacji udziela:
- dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni - tel. 75 77 33 253
- dział kadr w Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni – tel. 75 77 33 253 wew. 152
Dyrektor: mgr Beata Wiśniewska
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. K. Makuszyńskiego
w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: [email protected], - Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: [email protected] lub [email protected],
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownicze na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikająca
z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela, w przypadku rekrutacji na stanowisko pracownika pedagogicznego. - art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w przypadku, gdy dane nie są przetwarzane na podstawie ww. ustawy.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na czas trwania procesu rekrutacji, chyba że wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie do celów przyszłych rekrutacji. Natomiast dane wyłonionego kandydata zostaną dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
- Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
- do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
- do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na jej podstawie.
- W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, - Podanie danych wymaganych przepisami jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w jej procesie.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.