Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 02:39
Reklama

Oferty pracy w Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni, 
ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia 
 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 

samodzielny referent ds. sekretariatu

  • praca  biurowa wykonywana w przeważającej części za pośrednictwem komputera
  • wymiar czasu pracy: pełny etat
  • godziny pracy: poniedziałek – piątek730 - 1530
  • przewidywany termin zatrudnienia: od 1 marca 2024 r.
  • proponowana forma zatrudnienia: umowa na czas nieokreślony, pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce w celu odbycia służby przygotowawczej.

 Wymagania dotyczące stanowiska:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opina.
  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomość procedur kancelaryjnych i obowiązujących przepisów prawnych, dotyczących pracy szkoły i obsługi sekretariatu,  
  • znajomość oprogramowania do prowadzenia sekretariatu,
  • umiejętność korzystania z zasobów internetowych dotyczących prawa oświatowego i przepisów kancelaryjnych,
  • umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, 
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), umiejętność obsługi poczty elektronicznej i pracy w środowisku sieciowym,
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,
  • znajomość przepisów o Ochronie Danych Osobowych. 

 

Wymagania dodatkowe:

  • dyspozycyjność, odpowiedzialność,  zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność, komunikatywność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • staż pracy lub praktyka w placówce oświatowej,
  • umiejętność korzystania z przepisów prawa. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • obsługa programu komputerowego „Sekretariat OPTIVUM”,
  • kontrola obowiązku szkolnego uczniów,
  • przygotowywanie i wydawanie uczniom legitymacji i identyfikatorów,
  • zastępowanie specjalisty ds. sekretariatu w czasie absencji,
  • wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących uczniów do SIO 
  • obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej w sekretariacie,
  • roznoszenie zastępstw i innych dokumentów na terenie szkoły,
  • dostarczanie oraz odbieranie korespondencji zewnętrznej.

 

Oferta kandydata powinna zawierać:

  • CV,
  • oświadczenie o niekaralności z KRK,
  • oświadczenie i zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego - kandydatury bez zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji,

Miejsce i termin składanie dokumentów

Wymienione wyżej dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia 
w zaklejonej kopercie  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko samodzielny referent ds. sekretariatu”.

Ostateczny termin składania dokumentów: 10 lutego 2024 r. do godziny 1400

Oferty niespełniające wymogów formalnych, złożone  za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających określone w ogłoszeniu wymagania. 
W celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji skontaktujemy się  z wybranymi osobami, w związku z tym prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu nr telefonu kontaktowego.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni oraz na stronie internetowej szkoły i tablicy informacyjnej 
w jednostce.

Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów.  

 

Nadesłanych ofert nie zwracamy, a po zakończonym procesie rekrutacyjnym dane osobowe zostaną trwale usunięte.         

 

Dodatkowych informacji udziela:

  • dyrektor Szkoły Podstawowej  im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni - tel. 75 77 33 253
  • dział kadr w Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni – tel. 75 77 33 253 wew. 152

 

Dyrektor:  mgr Beata WiśniewskaOGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni, 
ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia 
 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 

specjalista ds. księgowości

  • praca  biurowa wykonywana w przeważającej części za pośrednictwem komputera
  • wymiar czasu pracy: pełny etat
  • godziny pracy: poniedziałek – piątek700 – 1500
  • przewidywany termin zatrudnienia: od 14 kwietnia 2024 r.
  • proponowana forma zatrudnienia: umowa na czas nieokreślony (pierwsza umowa na czas określony 3 m-ce w celu  odbycia służby przygotowawczej.

 

 Wymagania dotyczące stanowiska:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomość procedur księgowych i obowiązujących przepisów prawnych, dotyczących księgowości,  
  • umiejętnością obsługi komputera na poziomie ponadpodstawowym (wraz z oprogramowaniem do prowadzenia księgowości)
  • umiejętność korzystania z zasobów internetowych dotyczących prawa finansowego
  • umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań,
  • znajomość przepisów o Ochronie Danych Osobowych. 

Wymagania dodatkowe:

  • dyspozycyjność, odpowiedzialność,  zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • staż pracy lub praktyka w placówce oświatowej,
  • zdolności numeryczne i analityczne,
  • umiejętność korzystania z przepisów prawa. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie ewidencji na kontach analitycznych i uzgadnianie ich sald z kontami syntetycznymi,
  • prowadzenie ksiąg za pomocą komputera (dziennika, kont księgi głównej, kont ksiąg     pomocniczych) zgodnie z ustawą o rachunkowości dokumentami wewnątrzzakładowymi, uzgadnianie na koniec miesiąca wydruków księgowych  Zestawienia obrotów i sald  kont syntetycznych i analitycznych,
  • uzgadnianie obrotów na kontach syntetycznych i analitycznych,
  • dekretacja dokumentów,
  • dokonywanie kontroli dokumentów pod względem formalno –rachunkowym
  • dokonywanie kontroli podwójnej (sprawdzenie czy czynności kontrolne osoby poprzedniej zostały wykonane w sposób właściwy i potwierdzone odpowiednią adnotacją),
  • uzgadnianie kont z kontrahentami, 
  • naliczanie odsetek karnych za niedotrzymanie terminów zapłat,
  • nadzór nad rzetelnością wystawianych i przyjmowanych dokumentów księgowych, właściwym ich obiegiem,
  • ZFŚS - sporządzanie sprawozdania z wydatkowania środków i korekty planu rzeczowo – finansowego oraz sporządzanie przelewów bankowych z tytułu udzielonych pożyczek, przygotowywanie informacji księgowych niezbędnych do sporządzenia planu rzeczowo - finansowego ZFŚS,
  • rozliczanie delegacji służbowych,
  • prowadzenie kasy.

 

Oferta kandydata powinna zawierać:

  • CV,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających  staż pracy,
  • oświadczenie o niekaralności z KRK
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje  i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada)
  • oświadczenie i zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego - kandydatury bez zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji,

 

Miejsce i termin składanie dokumentów

Wymienione wyżej dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia 
w zaklejonej kopercie  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalista ds. księgowości”.

Ostateczny termin składania dokumentów: 10 lutego 2024 r. do godziny 1400

Oferty niespełniające wymogów formalnych, złożone  za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających określone w ogłoszeniu wymagania. W celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji skontaktujemy się  z wybranymi osobami, w związku z tym prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu nr telefonu kontaktowego.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni oraz na stronie internetowej szkoły i tablicy informacyjnej 
w jednostce.

Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów.

Nadesłanych ofert nie zwracamy, a po zakończonym procesie rekrutacyjnym dane osobowe zostaną trwale usunięte.

 

Dodatkowych informacji udziela:

  • dyrektor Szkoły Podstawowej  im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni - tel. 75 77 33 253
  • dział kadr w Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni – tel. 75 77 33 253 wew. 152

 

                                                                                            Dyrektor:  mgr Beata Wiśniewska

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. K. Makuszyńskiego 
    w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 42a, 59-920 Bogatynia. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: [email protected],
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: [email protected] lub [email protected]
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownicze na podstawie: 
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO - realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikająca 
    z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela, w przypadku rekrutacji na stanowisko pracownika pedagogicznego. 
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w przypadku, gdy dane nie są przetwarzane na podstawie ww. ustawy. 
  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na czas trwania procesu rekrutacji, chyba że wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie do celów przyszłych rekrutacji. Natomiast dane wyłonionego kandydata zostaną dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł. 
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  4. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora: 
  5. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii, 
  6. do sprostowania (poprawiania) swoich danych, 
  7. do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO, 
  8. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO, 
  9. do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO, 
  10. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  11. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na jej podstawie. 
  12. W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych. 
  13. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, 
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych 
    w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, 
  14. Podanie danych wymaganych przepisami jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji,  konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w jej procesie. 
  15. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Podziel się

zachmurzenie duże

Temperatura: 1°C Miasto: Lublin

Ciśnienie: 1004 hPa
Wiatr: 18 km/h

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: MarekTreść komentarza: Cześć.Mój ojciec Jerzy Łożyński był tam pierwszym kierownikiem na pocz. lat siedemdziesiątych. Mama Zdzisława,była wychowawczynią. Adres to Waryńskiego 19.Data dodania komentarza: 8.11.2023, 13:50Źródło komentarza: Dom dziecka w Bogatyni?Autor komentarza: piotr13daTreść komentarza: cześć jestem zainteresowany spotkaniem dziękuję za odpowiedz gdzie mieszkaszData dodania komentarza: 6.02.2023, 17:34Źródło komentarza: Dom dziecka w Bogatyni?Autor komentarza: LeszekTreść komentarza: Jaki był dokładny adres domu dziecka, Waryńskiego ...ile, kto wie ? Jestem wdzięcznym wychowankiem, lecz adresu sobie nie mogę przypomnieć, jak i dokumentów z adresem nie mam. Data dodania komentarza: 10.03.2022, 17:38Źródło komentarza: Dom dziecka w Bogatyni?Autor komentarza: Miłośnik sztukiTreść komentarza: Zapraszam na stronę poświęconą twórczości Beaty Makutynowicz www.makutynowicz.artData dodania komentarza: 27.01.2022, 17:11Źródło komentarza: Anioły z recyklingu T Autor komentarza: tomasz_amnezjaTreść komentarza: TV Bogatynia jak TVP, tuba propagandowa. Droga redakcjo, kilka miesięcy temu zrobiliście wywiad z Tomaszem Włodarczykiem gdzie prezes PEC jasno mówi, że podłączanie domów jednorodzinnych jest nieopłacalne i żadna gmina tego nie robi. NA ostatniej sesji Rady Miejskiej sam burmistrz potwierdził, że uciepłowienie Krakowskiej (budownictwo jednorodzinne) z 5mln PLN mija się z celem i jest wysoce nieekonomiczne.Dalej, w ostatnim wywadzie z bursmistrzem Dobrołowiczem dowiadwujemy się, że PGE ma plan na zastąpienie turoszowskich kotłów węglowych cyt. "innymi źródłami. Nieprawdziwe jest więc stwierdzenie w dzisiejszym artykule, że bez węgla będziemy marznąć. Redakcja powinna zrobić teraz wywiad z dyrekcją elektrowni i zapytać o efekt prac zespołu ds. transformacji turowa (powołanego przez byłą prezes PGE GiEK S.A.). Kotły można przerobić na inne paliwo (biomasa, spalanie śmieci). Nic się nie dzieje....Data dodania komentarza: 17.10.2021, 18:05Źródło komentarza: Nie ma gazu, jest elektrownia T Autor komentarza: tomasz_amnezjaTreść komentarza: Chcichot losu. Zwiazkowcy, ktorzy nie skazili sie prawdziwa praca wystapuja przed kamera i krzycza ze trzeba ratowac region ;). Gdzie byliscie panowie specjalisci jak byla zalatwiana koncesja? Drwiliscie z Czechow to teraz mamy za swoje. A pan Oliasz... no to tez historia. Przez 20 lat w samorzadzie sam podtrzymywal monokulture i status quo bo latwiej bylo ludzi szantazem trzymac za pysk.Data dodania komentarza: 7.10.2021, 21:47Źródło komentarza: Konferencja prasowa związków zawodowych w sprawie obrony kompleksu Turów
Reklama
Reklama